آیا می توانم کاری برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام دهم

یک شنبه 5 شهريور 1396
ن : lafee

آیا می توانم کاری برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام دهم

در مرحله بالینی، مرحله 3 CKD به این معنی است که عملکرد کلیه شما به میزان متوسط ​​کاهش یافته است. کاهش عملکرد کلیه نیز به معنی کاهش سطح GFR است. با کاهش عملکرد کلیه، کیفیت زندگی و امید به زندگی شما به طور جدی تهدید می شود. آیا می توان آنها را برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام داد؟

به عنوان یک واقعیت، مرحله 3 CKD، مرحله کلیدی بیماری کلیوی است که به بیماران نیاز دارد تا در اسرع وقت درمان شوند. در صورت دریافت درمان به موقع، وضعیت بیماری ممکن است معکوس شود و اگر آنها بهترین زمان برای دریافت درمان را از دست بدهند، وضعیت بیماری به راحتی به مرحله 4 یا مرحله 5 نارسایی کلیه تبدیل خواهد شد.

خوشبختانه، بیمارستان بیماریهای کلیه شیدیاژوانگ، یکی از بزرگترین بیمارستان های حرفه ای در چین، بیماران را به درمان های طبیعی خود برای کمک به بهبود عملکرد کلیه بیماران کمک می کند.

درمان سم زدایی درمان برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل است که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت ها جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، پاکسازی سموم و ضایعات مختلف برای ایجاد یک محیط سالم و پاکیزه برای بهبود کلیه بیمار مفید است.

ایمونوتراپی برای کمک به پزشک از محل آسیب در عملکرد کلیه استفاده می شود. ایمونوتراپی شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. این درمان همچنین به تنظیم اختلال ایمنی و بهبود ایمنی کمک می کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. گیاهان عظیم موجود در این درمان وجود دارد و سپس داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم در داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند.

این درمان ها در عرض یک ماه انجام می شود، در حالی که وضعیت بیماری کلی شما می تواند بهبود یابد، علاوه بر این، علائم دیگری از جمله خستگی، گرفتگی عضلات، سردرد، تهوع و استفراغ به طور قابل توجهی از ریشه ریشه می گیرند.

اگر شما از مرحله 3 CKD با GFR 42 رنج می برید و علاقه مند به درمان های طبیعی در زمینه بیماری هستید. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید. دکتر کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/235.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانم کاری برای بهبود عملکرد کلیه با مرحله 3 CKD با GFR 42 انجام دهم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.